Mixed Media Canvas

Hej! Det är inte tätt mellan blogginläggen men här kommer en canvas tavla jag gjort med foton på min bror och brorsdotter ❤

Först har jag grundat canvasduken med svart gesso, efter det använt spray gessomasker för att få lite mer liv i bakgrunden.

Alla dekorationer är utstansade ur cardstock sprayat med color shine teal. Bokstäverna har jag höjt upp med foam som jag klistrat den färgade cardstocken på innan jag stansade ut dom. Några äldre lerdekorationer och blommor från Prima fick avsluta det hela.

Dessa har jag använt för att stansa ut: alfabet Simply Said, tårtpappret plus några äldre Tonic Studios stansar.

 

 

ImageInte tätt

ImageImage

Vi syns nästa gång. Pyssla lugnt!

Om creativecicci

Sprallis som behöver koppla av med lite pyssel i kreativa vrån.
Det här inlägget postades i Altrat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

