Dyan’s Dylusions!

Nu är jag lycklig! Äntligen en produkt som infriar alla mina förväntningar :-). Dylusions är precis så häftiga som jag hoppades på. Starka färger som är väldigt lättarbetade. Vad mer kan man begära?! 😉

Det blev ännu en altrad låda. Utsidan kläddes in med ett ”sammets” papper.

Insidan på smålådorna kläddes med vit cardstock och som vanligt så fäster jag med pensel och matt medium då det blir en jämnare ”klistrig” yta.

Sedan så får alla smålådorna ett lager med vit gesso för att inga skavanker ska synas :-).

Jag använder mig av ett papplock som underlag när jag sprayar, annars går det bra med en stor gammal kartong för det här färgar av sig i MASSOR!!!

Lådor och dekorationer fick två lager med spray och sedan blev det lite glossy medium på dekorationerna. Insidan på lådorna fick lite Asien inspirerat papper. Till montering av dekorationer som inte är helt platta använder jag ofta lim pistol, denna underbara från Imaginisce är batteridriven.

Det färdiga resultatet:

Må så gott!

 

 

 

 

 

 

Om creativecicci

Sprallis som behöver koppla av med lite pyssel i kreativa vrån.
Det här inlägget postades i Altrat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Dyan’s Dylusions!

  1. Majsan skriver:

    Men jösses såå himla snyggt det blev, gillar massor 🙂

Kommentera

